Contest afgebroken door brandje bij de buren

Op de website van EHZE, de Electronica Club Zuid-Hollandse Eilanden, is een bericht geplaatst waarop te lezen was dat de club de VRZA-locator contest heeft moeten afbreken omdat er een brandlucht was. Na onderzoek van de operators bleek deze bij de buren weg te komen, waarop direct het alarmnummer 112 gebeld is. “Binnen 10 minuten stond het hele terrein vol met brandweer- en politiewagens”, zo schrijft Jan (PD2H) op de website.

De buren mogen blij zijn dat door de activiteiten van de club iemand aanwezig was en daardoor een veel grotere schade bespaard gebleven is. En de contesters… die halen de punten vast wel weer in.

2 antwoorden
  1. Frank de Wilde zegt:

    Ik heb ze inderdaad ook gemist tijdens de contest, was al door de vakantie periode helaas een stuk rustiger dan voorgaande maanden :'( , graag tot de volgende keer maar weer. 73 de Frank PH2M – JO22HC

    Beantwoorden
  2. Wim PA3GFI
    Wim PA3GFI zegt:

    Kijk, dat komt er van als je met een vermogensversterker van 2 kilowatt contest.
    Waarschijnlijk bij de buren ingestraald op een fles wasbenzine.
    HI.
    Wim PA3GFI

    Beantwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!